Dupa nefericita expeditie de cercetare a Universitatii Miskatonic in Vermont la sfarsitul anului 1929, cand un student a murit intr-un accident de alpinism si doi au disparut fara urma, era aproape de neconceput ca profesorii Roger Harrold si Ashley Learmonth sa ia in considerare trimiterea unei alte echipe de studenti inapoi la Cobb’s Corners. Si totusi, un an mai tarziu, exact asta a fost planificat.
Multe intrebari raman fara raspuns. Ce s-a intamplat acum un an? Unde sunt studentii disparuti? Ce au gasit studentii la geologie printre dealurile indepartate din Vermont? Ce secrete sunt ingropate in orasul Cobb’s Corners? Sunt adevarate legendele despre monstrii din dealuri? Poate ca noua expeditie poate arunca lumina asupra acestor intrebari si poate scoate la iveala cateva raspunsuri?
A Time to Harvest este o campanie in sase parti, care incepe in august 1930 si este centrata pe valea aparent somnoroasa si bogata din jurul orasului Cobb’s Corners, Vermont. Investigatorii se vor confrunta cu legende stravechi, cultisti deludati si entitati extraterestre dincolo de cele mai salbatice imaginatii ale lor.
Potrivit atat pentru Call of Cthulhu clasic, cat si pentru Pulp Cthulhu, jucatorii preiau rolurile de studenti si personal academic de la Universitatea Miskatonic, alesi de profesorii Harrold si Learmonth pentru a continua munca inceputa cu doisprezece luni mai devreme. De la Vermont la Arkham si la Detroit si dincolo de acestea, investigatorii se adancesc in folclor uitat, stiinta ciudata si ororile cosmosului.
- Prezentare generala a campaniei, detaliind setarea Cobb’s Corners, impreuna cu diversele amenintari cu care se pot confrunta investigatorii.
- Sfaturi pentru crearea de investigatori studenti si cum sa incorporezi personaje existente.
- Fise de investigator si harti care acopera toate locatiile cheie ale campaniei.
- Zece investigatori clasici pre-generati, gata de ales si jucat.
- Indrumari pentru joc in stil pulp si clasic.
- A sasea aventura optionala pentru Pulp Cthulhu.